Paprastai siuntas išsiunčiame per vieną darbo dieną, bet išsiuntimas gali užtrukti bet kur tarp 1-3 darbo dienų. Jeigu norite pateikti skubų užsakymą – rekomenduojame prieš tai su mumis susisiekti, o mes pasistengsime įgyvendinti kuo operatyvesnį išsiuntimą.
Užsakymams Lietuvoje, galite rinktis pristatymą populiariausiais paštomatais: Omniva, DPD, LP Express. Pristatymas užtrunka vidutiniškai 2-5 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto partnerio pristatymui (Omniva, DPD ar LP Express). Šis pristatymo būdas yra nemokamas visiems krepšeliams, kurių suma €45 ir daugiau.
Siuntoms į užsienį naudojame DPD kurjerių paslaugas.
Mažesniems užsakymams, nei €45, taikomas €3 siuntimo mokestis, kuris bus pridėtas prie krepšelio.
Grąžinimas
Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, siųskite laišką adresu info@maar.lt. Laiške turėtų būti nurodytas užsakymo numeris.
Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.
Grąžinant prekes be Pardavėjo kaltės, Pirkėjui grąžinimo išlaidos nekompensuojamos ir negrąžinamos.
Prekes galite mums grąžinti jums patogiausiu būdu:
pasirenkant FLIPO grąžinimo paslaugą paštomatu (https://www.flipo.lt/parduotuves/maar-lt). Grąžinimo kaina – 2,06 Eur. Jums nereikės šios sumos sumokėti grąžinant prekę, bet ši suma bus išskaičiuota iš Jums grąžinamos sumos už grąžintą prekę (-es).
Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 5 d.d. pinigai bus grąžinti į mokėtojo sąskaitą (arba, jei to padaryti negalima, į sąskaitą, kuri buvo nurodyta grąžinimo formoje).
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
Atsiskaitymas
Atsiskaityti už interneto parduotuvėje maar įsigytas prekes galite:
- bankine kortele per Stripe sistemą
- PayPal pavedimu
- populiariausiais mokėjimo būdais per OPAY sistemą